Dinos of Coll de Nargó

Dinos of Coll de Nargó, A lot of EGGs! Un lloc on els dinosaures expliquen les seves vivencies.

divendres, de juny 30, 2006

La corba de Nargó...


He passat fa poc per allà i vaig fer una imprudència... Vaig fer una foto tot conduint.
El vidre estava mig brut... però us explico que hi ha una màquina excavadora al final del camíque es veu a la dreta de la imatge.

Espero que aviat estigui arreglada, i no calgui parlar mai mes d'accidents en aquest punt de la C14.

Per cert, conduiu amb prudencia, que sembla ser que els Mossos estan fent punta al llàpiç!!

1 Comentaris:

  • At dijous, 06 de juliol, 2006, Anonymous Anònim said…

    Gracias de nuevo Jordi por tu informacion con foto incluida...yo tambien espero que este muy pronto arreglada y que nunca mas se repita lo q yo a alli vivi y ahora puedo recordar y aun no me explico como..ya q fue terrible..
    Si q gente q pasa por alli y me conoce me dicen me acuerdo de ti cuando paso por la curva....y se q los Mossos q tan bien trabajan en aquella zona esten controlando y sancionando a muchos conductores temerarios q por alli pasan q son muchos...mas mano dura y retiradas de carnets y cambios en el codigo penal eso es lo q no daria seguridad en nuestras carreteras un saludo Marisol

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home