Dinos of Coll de Nargó

Dinos of Coll de Nargó, A lot of EGGs! Un lloc on els dinosaures expliquen les seves vivencies.

dijous, de maig 18, 2006

La segona

Ufff, quin mal de cap qué tinc...

però estic content, el Barça ahir va fer história. I nosaltres varem sortir a brincar a la Seu!!

El passeig, com sempre, va ser el lloc de reunió. Aquest cop mes de 1000 persones fent el boig...
Amb estelades, ikurrinyes i senyeres blaugrana... molts coets, però molts molts!!

Despres ja ho reescriure, que ara la neurona no em toca a mi... :P

La gent que ahir vaig veure... el Joan, el Jordi, la Sònia, la Ieia, l'Albert, el Toni, la María (passam afotos!!!), la Neus (que maca és!).... Ja m'he bloquejat!!

En fí torno a estar sense neurona!

2 Comentaris:

  • At dimarts, 20 de juny, 2006, Anonymous Anònim said…

    no et conec, o almenys així ho crec, però per casualitat vaic entrar en la teva pagina i em va caure molt be l'escrit de la neurona (l'envià a una colla d'amics) tan sols vull animar-te a escriure més sovint

     
  • At dimarts, 20 de juny, 2006, Blogger Jordi said…

    t'he fet cas...

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home