Dinos of Coll de Nargó

Dinos of Coll de Nargó, A lot of EGGs! Un lloc on els dinosaures expliquen les seves vivencies.

divendres, de març 31, 2006

Per fí! divendres


Aquesta setmana ha estat de mal passar, li ha costat molt. No se per qué, però els dies no acaben de passar...
Per fí es divendres, i ve el cap de setmana, i el millor... el Mauri diu que no nevarà, que farà caloreta i tot. Si no hi ha cap contratemps aniré a donar un rulo apropet de l'aigua... i es que el mar m'agrada, em tranquilitza.
No se... ja veure'm. Aquests dies tinc la ment en blanc, o en negre. No se si estic positiu o negatiu, no se!

Ara estava pensant quina imatge il.lustrarà millor aquest article, i la veritat es que no tinc cap idea (tenir la ment en blanc duu a aquestes coses).

Segurament fins el diumenge no tornaré a embrutar el bloc amb les meves parrafades estranyes i sense sentit, que no se per qué algú de tant en tant llegeix -he vist a l'estadistica que m'han trobat cercant una recepta de macarrons!!! allà ells, però el Ferran Adrià no soc-.