Dinos of Coll de Nargó

Dinos of Coll de Nargó, A lot of EGGs! Un lloc on els dinosaures expliquen les seves vivencies.

dilluns, d’abril 03, 2006

El rei de la gamba

Dilluns, 07 hores 50 minuts... La cara em crema, tot i que el pirineu te una temperatura prou freda... Ahir a Barcelona, al port, a la barceloneta, al port olímpic, al rei de la gamba... Quin bon dia feia!!

Jo soc de pell blanca.. blanca!!! i l'aire que venia, salat i tebi, em relaxava... passejava per la vora del mar, i el sol, EL SOL!, allà estava intentat convertir la meva cara en un "volta i volta"... no ho notes... fins que, a les vuit del vespre dius... "per que em pica la cara???" i t'adones que ets el rei de la gamba! i que tots aquells guiris de qui te'n fotíes no estan mes vermells que tu!

NOTA MENTAL: A més d'un bon protector solar, la propera vegada m'enduc la bici!

1 Comentaris:

  • At dilluns, 03 d’abril, 2006, Blogger Fubu said…

    jajajajajjaja quin crack, o tindre en compte si vaig a BCN a pasejar i fa sol (o dic per lo del protector), Salut nene

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home