Dinos of Coll de Nargó

Dinos of Coll de Nargó, A lot of EGGs! Un lloc on els dinosaures expliquen les seves vivencies.

divendres, de març 17, 2006

No tot son flors i violes....

Diumenge matí, sona el mòbil...
El busco... no el trobo, just quan el tinc deixa de sonar, posa... "pares"
Els truco desseguida... s'hi posa la meva germana, no es una bona notícia.

Porta al meu pare a urgències, te un dolor molt fort a la cama.

Tinc 20 minuts abans no arriven.
Em llevo, esmorzo, em dutxo i un cop vestit vaig a l'hospital.

Arribo just per escoltar al metge, diu un nom tècnic, "aneurisma" i el pare ha mort.

No saps que fer... no pots fer res, no tens esma.
has de dir-ho als de casa, el meu germà, la meva mare...

Agafo el cotxe i baixo al poble. La meva mare, avui, encara no s'ho acaba de creure.

Pare! com va dir el teu nebot, el "Fredi", Ets un tio Collonut!!!

Cuida't

3 Comentaris:

  • At divendres, 17 de març, 2006, Anonymous Anònim said…

    molt be jordi m'agrada

    jo encara no m'ho acabo de creure

     
  • At dijous, 12 d’octubre, 2006, Anonymous Anònim said…

    avui 12 també, i dia del pilar, he portat una rosa al cementiri, el roser del davant era florit, sembla que ell també el vulgui, crec que el pare li va dient com ha de florir, la seva sensibilitat es tradueix al seu voltant. gracies pare, no t'oblidarem mai, la teva manera de ser no te paraules, i això no s'oblida. no podiam pas tenir millor pare.

     
  • At divendres, 11 de gener, 2008, Blogger mariaangels said…

    mira, ja n'ha passat una colla de dies, i jo encara i penso gairebe cada dia, ahir mateix vaig anar al cementiri, i vaja no t'oblidem ni els de casa ni els de fora, te'ns el ninxol mes florit del cemintiri, no se qui te'n porta tantes de flors, no ho he pogut esbrinar, però el que tinc clar, es que hauré d'ampliar el teu balconet, al pas que va, qualsevol dia em llencen les meves de flors. com deia el fredi, tiet ets collonut, i dia a dia ho demostres mes.
    ojala n'hi hagues mes com tu, el mon seria fantastic.
    sempre seràs amb nosaltres. molts petons

     

Publica un comentari a l'entrada

<< Home