Dinos of Coll de Nargó

Dinos of Coll de Nargó, A lot of EGGs! Un lloc on els dinosaures expliquen les seves vivencies.

divendres, de març 17, 2006

Ara m'ha donat per posar un rentaplats

resum de les "obres"

-despres de rentar plats (a ma, per últim cop -espero-), i treure'ls de la cuina, vaig treure els calaixos i el material aprofitable de la cuina (mira q n'hi arriva a haber de trastos inutils dins un calaix).
-tambè vaig treure la cafetera (avui no he pres cafe, anava sobadissim a la feina)
-tot decidit intento treure amb les mans el marbre, IL.LÚS!
-en vista del poc èxit... vaig a per eines mes contundents (un martell).
-una mitja horeta mes tard nomes quedara una montanya de pedretes de lo que habia estat un marbre de cuina... ara ja no em puc tirar enrera!
-ara li toca a la pica... Ostres! la pica esta INCRUSTADA dins les rajoles!, a mes esta enganxada amb adhesiu al moble.
-tanco les aixetes de l'aigua, i trec els tubs d'aigua calenta, freda i desaigue (quina pudor) tapem-ho ràpid!
-la pica no vol sortir... plà B.
-desmonto el moble de sota la pica, li trec les potes i un lateral, el moble es desmanega i surt.
-ara la pica no te cap suport i queda arrepenjada a les rajoles, que miraculosament cedeixen, es desmonten, pero no es trenquen!
-ja tinc la pica, i les rajoles a fora....ja tinc espai per treballar...
-provo una de les fustes de la NOVA cuina, i fa goig!
-torno a montar el moble que suportava la pica, aixo si, el retallo uns 25 cm per que hi ha de caber un rentaplats.... estreno la meva calaroda nova LASER.
fain una ratlla al moble, amb un llapis del IKEA i li foto canya al moble...
la tapa lateral la enganxo de nou i ara tinc un moble 25cm mes estret.
-estic baldat... avui mès!

4 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home