Dinos of Coll de Nargó

Dinos of Coll de Nargó, A lot of EGGs! Un lloc on els dinosaures expliquen les seves vivencies.

dijous, de gener 19, 2006

el Os X de apple es pot instal.lar als ordinadors PC

Un bon dia, allà pel desembre el Xus en un sopar, ens va comentar que estava apunt de sortir una versió del sistema operatiu "Os X" per els ordinadors personals pc. De fet els Apple ja son PCs però em refereixo als Pc que tenim gairebe tots a casa, aquells que tenen el "windows", per entendre'ns.

Doncs aquell dia ha arribat, Avui es comença a distribuir el sistema operatiu a les botigues. De tota manera, una versió del mateix sistema, va recorrer les xarxes P2P de tot el mon des del desembre, i vet ací, em va "caure" a les mans.

Jo, que soc una mica "friki", no vaig dubtar en provar-lo al meu portatil, i per una de les casualitats de la vida, s'hi va instal.lar sense massa problemes.

M'ha agradat molt, tant que m'estic pensant de adquirir el producte oficial. Es fàcil de fer anar, una aplicacio s'instal.la simplement arrossegant-la a la carpeta que vulguis, i es desinstal.la llençant-la a la paperera. senzill!!

No cal confirmar cada cosa que fem!! "esta seguro que desea.... haga clic en aceptar!" això no existeix al Os X.

Us preguntareu... i tindre totes les aplicacions que ara tinc? Doncs la resposta es NO, totes no!!! NO et cal el ANTIVIRUS!!!

Be, també pot ser que no tinguis totes les aplicacions que tens, sobretot els jocs, però cada vegada n'hi han mes.

:)

2 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home